Tuesday, April 12, 2011

Poskad daripada Nieza



Salam lagi sekali buat semua ya,
Tadi baru gantung award dari Azatiesayang, kali ni nak gantung poskad dari Nieza pula. Rasa tak sedap hati pula selagi tak menggantungkan poskad yang cute ini. Poskad pengganti diri Nurrnieza yang cantik ini dititipkan nun jauh dari bumi Finland. Terimakasih diucapkan buat Nieza yang masih sudi meletakkan saya di ruang ingatan beliau. Tahniah juga diucapkan diatas usia Blog Our Journey Begins yang sudah menjangkau setahun lamanya pada April 2011. Semuga persahabatan ini akan terus erat terjalin, insyaALLAH.

Amat bertuah rasanya mengenali diri Nieza walaupun hanya di alam maya. Nieza satu satunya bloggers yang seringkali meninggalkan komen di n3 saya walaupun kadangkala saya sering terlewat membalas kunjungan beliau tanpa disengajakan. Semuanya membuatkan saya merasa sungguh terharu dan dihargai. Sebagai seorang surirumah dengan keluarga yang agak besar amat menuntut perhatian daripada saya, semuanya mesti diuruskan sebagai memenuhi kewajipan sebagai seorang isteri dan ibu. Waktu bagi saya amat terbatas, sekiranya ada masa terluang barula lappy ini disentuh. Namun jauh di sudut hati kecil ini, ketahuilah bahawa kunjungan setiap tetamu ke blog saya amat saya hargai dan alu alukan.

Terimakasih bebanyak Nieza diatas segala sokongan Nieza yang tidak berbelah bagi terhadap blog kak Wattie yang serba kekurangan ini. Doa Kak Wattie semuga Nieza sekeluarga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki, juga dikurniakan kesihatan yang elok agar Nieza dapat terus berkarya menghasilkan sesuatu yang dapat memberi manfaat kepada semua sekaligus menceriakan alam bloggers ni.

Sudilah kiranya Nieza menerima sekuntum mawar merah daripada Kak Wattie

2 comments:

  1. Assalam kak wattie, maaflah lambat singgah sini...hari ni baru baik demam kak....btw tq sudi gantung poskad ni kak..seronok dapat kenal akak dialam maya ni..terima kasih juga sudi kasi kad ni nanti nieza angkut yer..tq....syg akak..mmmmhuaaax2:)

    ReplyDelete
  2. Wsalam Nieza,
    Kesiannya kat Nieza, semuga sembuh sepenuhnya ya. Kad biasa2 aja Nieza, sebagai tanda penghargaan...akak pun syg Nieza gakkkk muahhhhh, lap you

    ReplyDelete