Thursday, May 31, 2012

Two Toned Roses For Mother's Day cake


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, 
Kek karamel tempahan Fariha untuk bonda tersayang. Kata Fariha, akak buat cantik cantik sikit sebab kek ini istimewa untuk bonda.



Di dalam hati ada taman.........bunga bunga rose mekar di jambangan....




Selamat hari ibu juga daripada saya, semuga hidup diberkati dan dikasihi Allah senantiasa....Amin...




Ini sms susulan yang diterima daripada Fariha berbunyi begini :- Salam kak, Kek akak dah jadi kegilaan family saya, Everyone loves it.....




Alhamdulillah and thanks alot Fariha dearie for your continuous support.....

Sila layari    
http://dewattiesdelight.blogspot.com

8 comments:

  1. cantiknye...xperlu kata ape2 dh...

    ReplyDelete
  2. cantekkkk! sweet aje tengok ni. xde tulisan pon xpe.

    ReplyDelete
  3. salam watie, cantik nya kek ni nak bagi markah 10/10 lah tiada cacat cela nya

    ReplyDelete
  4. Saya pun gila tengok kek yang Wattie buat ni....

    ReplyDelete
  5. Alahai watie cantik tu...tahun depan mak ni pun nak tempah la satu

    ReplyDelete
  6. cantiknya kak...saya hari tu buat la design ni tapi tak berapa menjadi..hhahha

    ReplyDelete
  7. Salam Kak Watie..menarik n nampak mcm simple tapi klu dapat kat saya confirm tak jadi ni

    ReplyDelete