Friday, March 11, 2011

Capati Rendang Daging



Salam semua,

Taraaaaa......ada tak yang terliur tengok sarapan pagi saya hari ni??? Hari ni saya breakfast dengan capati dan rendang daging. Sedap sangat capati ni. Tapi bukan hasil kerastangan saya ya. Capati ni saya beli kat foodcourt Seberang Jaya lepas balik hantar anak pergi tadika, kebetulan pulak hubby bercuti hari ni. Capati memang makanan kegemaran saya sejak kecil lagi. Masa kecik kecik dulu arwah ayah selalu bawa saya makan dekat warung di Bagan Luar, Butterworth, memang sedap. Sekarang ni entah kemana perginya warung tu, diganti dengan bangunan2 baru.



Hajat di hati memang teringin sangat nak buat capati, tapi anak2 dan hubby tak berapa suka sebab mereka tak dibiasakan makan makanan ni. Hanya saya seorang ajalah penggemarnya, jadi kalau nak buat pun tak berapa berbaloi la kan.... Jadi, jamu mata dengan capati tunjuk ni jerla hari ni ya.... Kalau ada kesempatan di lain hari saya nak cuba buat jugak....insyaALLAH..

No comments:

Post a Comment