Thursday, September 19, 2013

Chocoate Moist Cuppies Untuk Jamuan Hari Raya



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Kek cawan coklat yang comel ini saya buatkan untuk anak saya AminFayyadh untuk dibawa ke sekolah sempena jamuan hari raya yang lalu.


Amin Fayyadh  minta saya buatkan kek coklat beserta toppingnya sekali.   Jadi, untuk tidak menghampakan, saya letakkan berbagai bagai topping yang ada dalam stok bagi menambah rupa dan rasa.


Ada topping sprinkles



Ada topping chocolate rice





Yang paling best topping yang ini, badam panggang kegemaran saya......wallalhhhhh


Sekali masuk ke mulut sebiji,....... agak agaklah  berapa biji yang patut dimasukkan ke mulut yea........










Seperti biasa, sessi fotografi.......berbagai bagai posing.....


Tersenyum lebar anakku bila melihat hasilan kek ini, seronok la tu.....hehehe. Alhamdulillah.....

1 comment:

  1. comelnya mini cupcakes..sesuai sangat la untuk sekali ngap kan..hihi..

    ReplyDelete