Sunday, December 8, 2013

Caramel Cake n Rainbow Cake In The Jar, Mona, Alamaya


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Kek karamel dan kek pelangi dalam balang tempahan mama vogue yang sentiasa anggun dan bergaya hehehe  (ni bukan nak jek na Mona)  Mona, Alamaya, Taman Pauh Jaya,


Kek dihadiahkan sebagai tanda terimakasih  Mona kepada doktor doktor dan jururawat bertugas yang telah merawat dan menjayakan pembedahan ayahnya di hospital KPJ Seberang Perai baru baru ini,


Kek karamel.


Terlanjur berbicara tentang Mona, mai kita berkenalan dengan Mona sat.     Jom ramai ramai tekan tang butang warna merah ang ang ni  Al-Jannah-MunaSafar  untuk mengetahui lebih lanjut tentang Mona.   Bicara Mona begitu santai dengan dialek Penangnya, tidak jemu bila membacanya.   Kata Mona beliau ingin menjadi diri sendiri.  


Mona ada juga mengambil tempahan membuat tudung dan berkaitan dengannya.    Tudung tudung Mona cantik dan halus jahitannya, tak caya pi tengok blog Mona.  Nak tudung yang macam mana, habaq mai,  sat saja Mona siapkan.  

Selain menjahit tudung, Mona juga rajin  bersajak dan berpuisi.   Hasil karya Mona pernah masuk dalam surakkhabar uuu.  Kepada  yang berjiwa halus dan berseni, bolehla singgah dan menghayati penulisan hati,  sajak dan puisi nukilan Mona.  


Terimakasih banyak Mona  diatas tempahan ini.  Sebarang kekurangan harap dimaafkan.

2 comments:

  1. As Salam, ...Amboi kak wattie...
    Takut chek dgn puji

    ReplyDelete
  2. As Salam, kak Wattie. 11.1.2015...
    Baru chek baca....tu dia....punya La kalut...
    Hidup ku Ini...
    Amboi kak....puji...pujian ...
    Takut chek....!!!
    Chek...rindu nak makan kek....dok bau harum kek...ni.....ha...
    Anyway... segala skill pd kita semua Pinjaman saja....anytime DIA akan ambik semula....
    **Semoga maju jaya kak Wattie.

    ReplyDelete