Friday, February 19, 2010

Kek Kukus Buah-buahan Fondant

Salam semua,

Agak lama juga saya belajar membuat kek fondant, klu tak silap pertengahan tahun lepas. Jadi, di kesempatan ini saya cuba mempraktikkan apa yang saya pelajari dengan membuat sebiji kek untuk anak saya Amin Fayyadh sempena hari lahirnya yang ke 10. Takut lupa pulak kalau dah lama tak buat. Bila dah habis deko, baru la terperasan yang anak kita tu lelaki, silap haribulan pi adun warna pink, letak bunga pulak tu......alahai, awatla pi jadi lagu tu. Ni mesti pasai dok ralit menguli fondant ni.... Apa pe pun, beginila hasil kek fondant pertama saya. Deko nya simple saja sebab sendiri punya, hehehe.

Jika anda berkeinginan untuk menempah kek yang sebegini atau apa2 jenis kek lain, sila lah sms/tel 012-4742726 atau email saya di watti.ismail@gmail.com. Saya pasti membuat yang terbaik, demi memuaskan hati anda sebagai pelanggan yang amat saya hormati, insyaALLAH.





No comments:

Post a Comment